Hogyan mozogjunk gerincprobléma esetén?

Hogyan mozogjunk és mire figyeljünk gerincfájdalom esetén? Szakértői tippek az Ízületőr gyógytornászaitól.
Részletek

Így sportoljunk, ha fáj a vállunk

Tippek az Ízületőrtől: hogyan tarthatjuk fitten magunkat vállfájdalom esetén.
Részletek

Mozgásformák térd- és derékfájdalom esetén

Íme, az Ízületőr szakértő tanácsai, hogy mit és hogyan mozogjunk térd- és derékfájdalom esetén.
Részletek

Slide, spinning, squash, stepaerobik és TRX

Új mozgásformák A-tól Z-ig. - IV. rész. Az Ízületőr szakértő gyógytornászaitól megtudhatod, melyek az idei év legdivatosabb mozgásformái.
Részletek

Kangoo, kettlebell, kick-box aerobik és pilates

Új mozgásformák A-tól Z-ig. - III. rész. Az Ízületőr szakértői segítenek eligazodni a különféle edzéstípusok labirintusában.
Részletek

Cross training, deepwork, gymstick és hot iron

Új mozgásformák A-tól Z-ig. - II. rész. Az Ízületőr szakértő gyógytornászai elmagyarázzák, hogy melyik edzéstípus mire jó.
Részletek

Hány évesek az ízületei?

Válaszoljon az alábbi kérdésekre igennel, vagy nemmel, a teszt eredménye pedig megmutatja, az ízületei idősebbek, avagy fiatalabbak a tényleges koránál.
Részletek

Hány
évesek az
ízületei?

Kattog, vagy már fáj is? Ülő munkát végez? Van egy kis súlyfeleslege? Töltse ki a tesztet, és megtudja, hány évesek az ízületei.

Tudja meg most!

35 felett
mindenkit érint

A mindennapi
élet is sport!

Kérdezze
szakértőnket!

Panasza, kérdése van? Gyógytornász szakértőnk, Weinberger Éva várja jelentkezését!

Tovább
Ez a webhely a cookie-król szóló irányelveinkben ismertetett cookie-kat használ. Az általunk használt cookie-k típusainak megismeréséhez és saját preferenciáinak beállításával kapcsolatban olvassa el a cookie-król szóló irányelveink mellékletét. Ha hozzájárul ahhoz, hogy cookie-kat használjuk, kérjük, azt itt jelezze.
Hozzájárulok